lördag 11 juni 2011

Pju!

Måste säga att det är en liten lättnad att student och examen är över nu, i det stora hela iaf. Höll på in i det sista med några halsband. Fem av dom blev klar onsdag kväll/natt och skulle vara en present på fredagen. Men allt går! ;)

Ofta när jag gör smycken så blir det jätteintensivt några dagar, sen lägger jag det lite bakom mig. Tar en paus och pillar och grejar med något annat tills intresset blir så där stort och uppslukande igen. Det verkligen kommer och går. Så nu håller jag så klart på med en del andra grejer. Har fina papper, bokstäver, lim, olika saxar, pennor i olika färger, klistermärken, spetsar och band och ALLT annat man kan tänka sig utspritt över hela köksbordet här hemma. Jag har occuperat båda våra bord. Ett smyckesbord som jag inte orkat städa undan på än, och nu köksbordet. Det ska bli ett album med bilder jag framkallat. Blir super! Sen vid sidan om DET håller jag på med detta:





Hehe! Ska bli en present till en liten tjej jag känner! :) Hur kul!?

Inga kommentarer: